T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
SELÇUKLU BELEDİYESİ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BİLGİ İŞLEM MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Beyaz Masa Kanalı ile Gelen e-belediye uygulamaları ile ilgili şikayet ve talep e-mailleri |
1 - T.C. Kimlik Numarası veya Emlak Vergisi Sicil Numarası |
19 Saat (E-posta da gerekli bilgiler tam olarak verilmiş ise) |
||||||||||||||||||||||||||||
2 | Adres Numarataj Tesbiti |
1 - Gayrimenkul Bilgileri (Pafta, Ada, Parsel, Bağımsız Bölüm No) |
7 Dakika (Büyükşehir belediyesinden numarataj işleminin yapılmış olması durumunda) |
||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
ÇEVRE KORUMA VE KONTROL MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Çöp Toplanması, Temizlik, Konteyner İlaçlama ve Dezenfekte Edilmesi |
1 - Telefon veya mail 2 - Dilekçe |
1 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
2 | 6 m3'lük Konteyner kiralama hizmeti (Bahçe atıkları vb. için) |
1 - Telefon veya mail 2 - Dilekçe |
1 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
3 | Yer Altı ve Yer Üstü Konteyner Hizmeti |
1 - Telefon veya mail 2 - Dilekçe |
5 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
4 | Seyyar ve Mobil WC Hizmeti |
1 - Telefon veya mail 2 - Dilekçe |
1 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
5 | Arazöz Hizmetleri |
1 - Telefon veya mail 2 - Dilekçe |
1 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
6 | Vakumlu Süpürme Aracı ile Temizlik Hizmeti |
1 - Telefon veya mail 2 - Dilekçe |
1 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Geçici Teminat ve Kesin Teminat İadesi |
1 - İstekli Dilekçesi |
15 Dakika |
||||||||||||||||||||||||||||
2 | Sözleşme Onaylı Sureti |
1 - İstekli Dilekçesi |
15 Dakika |
||||||||||||||||||||||||||||
3 | İş Deneyim Belgesi |
1 - İstekli Dilekçesi 2 - İş Deneyim Belgesi Düzenleme Bedelinin Yatırıldığına Dair Makbuz |
45 Dakika |
||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
DIŞ İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | 4982 Sayılı Bilgi Edinme Kanununa istinaden yapılan başvurular |
1 - Dilekçe |
15 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
2 | Müdürlüğün yapmış olduğu satın almalara ilişkin bilgi ve işlemler |
1 - Paydaşlar: Dilekçe, Kurumlar: Resmi Yazı |
7 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
3 | Avrupa Birliği ve ulusal ve uluslararası proje, hibe ve fon kaynakları hakkında bilgi verilmesi |
1 - Dilekçe |
2 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
EMLAK VE İSTİMLAK MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Belediye Hissesi Satın Alma Talebi |
1 - Tapu Fotokopisi 2 - Dilekçe 3 - İmar Çapı |
1 Ay |
||||||||||||||||||||||||||||
2 | Belediye Parseli Satın Alma Talebi |
1 - Dilekçe |
2 Ay | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | Kamulaştırma Talebi |
1 - Tapu Fotokopisi 2 - Dilekçe 3 - İmar Çapı |
6 Ay |
||||||||||||||||||||||||||||
4 | Tapu Alma Talebi (18.Madde Uyg.Neticesinde) |
1 - Önceki tapusu |
5 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
5 | 18.Madde Uygulaması Talebi |
1 - Tapu Fotokopisi 2 - Dilekçe 3 - İmar çapı 4 - Teknik evraklar |
1 Yıl (Şartların oluşması halinde) |
||||||||||||||||||||||||||||
6 | 18.Madde Uygulaması İtiraz Talebi |
1 - Dilekçe 2 - Tapu Fotokopisi |
2 Ay | ||||||||||||||||||||||||||||
7 | İfraz Talebi (Ayırma) |
1 - Tapu Fotokopisi 2 - Dilekçe 3 - İmar çapı 4 - Teknik evraklar |
2 Ay | ||||||||||||||||||||||||||||
8 | Tevhid Talebi (Birleştirme) |
1 - Tapu Fotokopisi 2 - Dilekçe 3 - İmar çapı 4 - Teknik evraklar |
1 Ay | ||||||||||||||||||||||||||||
9 | İhdas Talebi (Yol Terki,Yoldan İhdas) |
1 - Tapu Fotokopisi 2 - Dilekçe 3 - İmar çapı 4 - Teknik evraklar |
1 Ay | ||||||||||||||||||||||||||||
10 | İmar Parseli Sorgulaması |
1 - Tapu Fotokopisi |
15 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
11 | Taşınmaza Ait Bilgi Ve Belge Talebi |
1 - Taşınmaz ada-parsel bilgisi |
3 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
ETÜD PROJE MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Vatandaş Talepleri |
1 - Dilekçe-Mail |
15 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
2 | Muhtarlık Talepleri |
1 - Dilekçe-Mail |
15 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
3 | Kurum İçi Talepler |
1 - Dilekçe-Mail |
5 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
4 | Kurum Dışı Talepler |
1 - Dilekçe-Mail |
15 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
5 | Yüklenicinin Muhtelif Talepleri |
1 - Dilekçe |
15 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
EVLENDİRME MEMURLUĞU |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Evlendirme (Nikah) İşlemleri (T.C. Vatandaşları İçin) |
1 - 5’er adet vesikalık fotoğraf 2 - Nüfus Cüzdanı Fotokopisi (1'er adet) 3 - Aile Hekiminden Sağlık Raporları 4 - Evlenme Ehliyet Belgesi (Belediyemizden Temin edilecektir) 5 - Evlenme Beyannamesi (Belediyemizden Temin edilecektir) 6 - Evlenme İzin Belgesi (Şehir Dışından Gelenler İçin) 7 - Aile Cüzdanı Ücreti |
5 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
2 | Evlendirme (Nikah) İşlemleri (Yabancı Uyruklu Kişiler İçin) |
1 - 5’er adet vesikalık fotoğraf 2 - Nüfus Cüzdanı Fotokopisi (1'er adet) 3 - Aile Hekiminden Sağlık Raporları 4 - Evlenme Ehliyet (Bekarlık) Belgesi (Noter onaylı Türkçe tercümesi) 5 - Doğum Belgesi (Noter onaylı Türkçe tercümesi) 6 - Pasaport (Noter onaylı Türkçe tercümesi) 7 - Evlenme Beyannamesi (Belediyemizden Temin edilecektir) 8 - Evlenme İzin Belgesi (Şehir Dışından Gelenler İçin) 9 - Aile Cüzdanı Ücreti |
5 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | Evlenme İzin Belgesi |
1 - Başvuru (Nikah İşlemleri İçin gerekli belgelerin eksiksiz teslim edilmiş olması gerekir.) |
5 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Yol Açımı |
1 - Dilekçe 2 - Tapu fotokopisi 3 - Belediyemizce onaylanmış ruhsat.(Yapı ,bahçe duvarı vb.) |
30 Gün (Bütün evraklar eksiksiz teslim edildikten sonra) |
||||||||||||||||||||||||||||
2 | Bordür Parke Yapımı ve Tamiratı |
1 - Dilekçe |
180 Gün (Uygun ise yıllık programa alınır) |
||||||||||||||||||||||||||||
3 | Asfalt Dökümü Yapılması |
1 - Dilekçe, Telefon |
90 Gün Uygun ise yıllık programa alınır) |
||||||||||||||||||||||||||||
4 | Asfalt Yama Yapılması |
1 - Dilekçe, Telefon |
10 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
5 | Kumlama Yapılması |
1 - Dilekçe |
30 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
6 | Set Yapılması |
1 - Dilekçe |
180 Gün (Ukome kararlarına uygun ise) |
||||||||||||||||||||||||||||
7 | Yağmur suyu rogar hattı yapımı ve tamiratı |
1 - Dilekçe, Telefon |
90 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
8 | Moloz Alımı ve Hafriyat Kaldırılması |
1 - Dilekçe veya Dekont |
30 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
9 | Arazözle Yol Sulama |
1 - Dilekçe, Telefon |
5 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
10 | Kazı İzni Onay İşlemleri Takip |
1 - Büyükşehir Belediyesi Aykome Müdürlüğü Proje Girişi |
3 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Tanıtım, Ağırlama, Tören, Fuar, Organizasyon Talebi |
1 - Müracaat Formu |
15 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
2 | SMS Otomasyonuna Numara ekleme talebi |
1 - Müracaat Formu |
15 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | Çok Yaşa Bebek Müracaat |
1 - Müracaat Formu 2 - Dilekçe |
5 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
4 | Hizmet Masası (Talep ve Şikayet) |
1 - Müracaat Formu (Vatandaş Talepleri) |
5 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
HUKUK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Kuruma Karşı Dava Takipleri |
1 - Dava dilekçesi |
1 Ay | ||||||||||||||||||||||||||||
2 | Kurum Tarafından Dava Takipleri |
1 - Belediye birimlerden gelen talep yazısı 2 - Gerekli bilgi ve belgeler |
1 Ay | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | Mütalaa |
1 - Belediye birimlerden gelen talep yazısı 2 - Gerekli bilgi ve belgeler |
10 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
4 | İcra Takibi |
1 - Talep yazısı 2 - Alacağı İlişkin Belgeler (Kira kontratı,çek,senet vb.) |
6 Ay | ||||||||||||||||||||||||||||
5 | Raportörlük |
1 - Başkanlık oluru 2 - İhale dosyası tamamı |
10 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
6 | Amme Alacaklarına İlişkin İcra Takibi |
1 - Talep yazısı 2 - Sicil dosyası |
6 Ay | ||||||||||||||||||||||||||||
7 | Sorgulama |
1 - Sistem sorgulaması |
3 Ay | ||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ VE SIFIR ATIK MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Dış Mekan Sıfır Atık Toplama Materyali Talebi |
1 - Telefon veya Mail / Dilekçe |
3 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
2 | İç Mekan Sıfır Atık Toplama Materyali Talebi |
1 - Telefon veya Mail 2 - Dilekçe |
3 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | Ambalaj Atıklarının Alınması |
1 - Telefon veya Mail 2 - Dilekçe |
2 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
4 | Sıfır Atık Hizmeti (Atık Elektrikli ve Elektronik Ev Eşyaları) |
1 - Telefon veya Mail 2 - Dilekçe |
2 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
5 | Sıfır Atık Hizmeti (Tekstil Atıkları) |
1 - Telefon veya Mail 2 - Dilekçe |
2 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
6 | Sıfır Atık Hizmeti (Atık Pil) |
1 - Telefon veya Mail 2 - Dilekçe |
2 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
İMAR VE ŞEHİRCİLİK MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Yol Kotu Tutanağı (Plankote) |
1 - Dilekçe 2 - İmar Durum Belgesi 3 - Harç Makbuzu |
5 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
2 | Asansör Tescil Belgesi |
1 - Dilekçe 2 - Fatura (Montaj İşçiliği Dahil) 3 - Yapı Ruhsatı Fotokopisi 4 - Elektrik ve Makine Müh. Oda Sicil Durum Belgeleri 5 - Mühendislerin Büro Tescil Belgeleri 6 - Tescil Öncesi İlk Periyodik Muayene Raporu 7 - Garanti belgesi 8 - Firma Yetkilisi İmza Sirküleri 9 - TSE hizmet yeterlilik belgesi 10 - Onaylanmış Kuruluşça Düzenlenmiş Olan Uygunluk Belgesi 11 - AB Uygunluk Beyanı 12 - Sanayi sicil belgesi 13 - Kalite Kontrol Hizmet Bedeli Harç Makbuzu |
2 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | Şantiye Şefi Değişikliği |
1 - İstifaname 2 - Onaylı Seviye Tespit Tutanağı ve Fotoğraf (Eski ve Yeni Şantiye Şefi İmzalayacak) 3 - Teknik Rapor 4 - Yeni Şantiye Şefinin Taahhütnamesi 5 - Yeni Şantiye Şefinin İkametgah Belgesi 6 - Yeni Şantiye Şefinin İmza Beyannamesi 7 - Yeni Şantiye Şefi Sözleşmesi |
30 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
4 | Yapı Denetim Değişikliği |
1 - Fesih ve Devralma Seviye Tespit Tutanakları ve Fotoğrafları 2 - Yapı Denetim İzin Belgesi 3 - Yapıya İlişkin Bilgi Formu 4 - Yapı Denetim Taahhütnamesi 5 - Damga Vergisi Makbuzu veya Defter Fotokopisi 6 - Yapı Denetim Hizmet Bedeli Makbuz 7 - Yapı Denetim Hizmet Sözleşmesi 8 - Yapı Denetim Firması İmza Sirküleri |
30 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
5 | Yeni Yapı Ruhsatı (4708 Sayılı Yapı Denetim Kanunu Kapsamına Girmeyen Yapılar İçin) |
1 - Dilekçe 2 - Yapı Sahibi Kimlik ve İkematgahları 3 - Tapu (Güncel) 4 - İmar Durum Belgesi 5 - Plankote 6 - Ölçü Krokisi 7 - Konya Büyükşehir Belediyesinden alınmış Numarataj evrağı (Yapı ruhsatı için) 8 - Belediye Tarafından Onaylanmış Mimari Proje 9 - Belediye Tarafından Onaylanmış Statik Proje ve Hesapları 10 - Belediye Tarafından Onaylanmış Mekanik Tes. Projesi (Tek bağımsız ve 120 m2'yi geçen yapılar) 11 - Belediye Tarafından Onaylanmış Elektrik- Telekominikasyon Projesi 12 - İlgili Odalardan alınmış Proje ve Fenni Mesuliyet Sicil Durum Belgeleri veya Taahütnameleri 13 - İlgili Odalardan alınmış Proje ve Fenni Mesuliyet Hizmet Sözleşmeleri 14 - Gerekiyorsa Yapı Sahipleri tarafından verilen Vekaletler 15 - Çevre ve Şehircilik Müd.'den Geçici Yapı Müteahhidi Yetki Belgesi (Müteahhitliği yapı sahibi üstlendiğinde) 16 - Ticaret Odasından Oda Sicil Belgesi (Yapı sahibinin Müteahhitliği üstlenmediğinde) 17 - Yapı Müteahhidi Vergi Levhası (Yapı sahibinin Müteahhitliği üstlenmediğinde) 18 - Yapı Müteahhidi İmza Sirküleri (Yapı sahibinin Müteahhitliği üstlenmediğinde) 19 - Noter onaylı yapı müteahhitlik sözleşmesi (Yapı sahibinin Müteahhitliği üstlenmediğinde) 20 - Şantiye şefliği Taahhütnamesi 21 - Şantiye şefliği Sözleşmesi 22 - Şantiye Şefinin İkametgah Belgesi 23 - Şantiye Şefinin İmza Beyannamesi 24 - Bina inşaat, Hafriyat, Proje Tasdik (gerekiyorsa Otopark) Harç Makbuzları 25 - Fenni mesuliyet imza sirküleri 26 - Fenni mesuliyet ikametgah belgleri ( ikametgah Konya olmalıdır) 27 - Fenni mesuliyet büro tescil belgeleri 28 - m2 cetveli 29 - Harç tablosu 30 - Onaylı Zemin etüt raporu 31 - Akustik Rapor veya Proje 32 - EKB ön hesap sonuç raporu |
30 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
6 | Resmi Kurumlar için Yeni Yapı Ruhsatı (3194 sayılı Kanunun 26. maddesi gereği) |
1 - Dilekçe 2 - Proje Müellifleri ve Fenni Mesuller Resmi Kurumda Görevli ise İsim Soyisim ve TC Kimlik No'ları 3 - Proje Müellifleri ve Fenni Mesuller Dışardan ise Proje ve Fenni Mesuliyet Sicil Durum Belgeleri veya Taahhütnameleri 4 - Tapu (Güncel) 5 - İmar Durum Belgesi 6 - Plankote 7 - Ölçü Krokisi 8 - Konya Büyükşehir Belediyesinden alınmış Numarataj evrağı (Yapı ruhsatı için) 9 - Belediye Tarafından Onaylanmış Mimari Avan Proje 10- Zemin Etüt Raporu 11 - Müteahhit ile yapılan Sözleşme 12 - Müteahhitlik Yetki Belgesi (Çevre ve Şehircilik Müd.'den) 13 - Müteahhidin Ticaret Odası Kayıt Sureti 14 -Müteahhidin İmza Sirküleri 15 - Müteahhidin Vergi Levhası fotokopisi 16 - Şantiye şefliği Taahhütnamesi 17 - Şantiye şefliği Sözleşmesi 18 - Şantiye Şefinin İkametgah Belgesi 19 - Şantiye Şefinin İmza Beyannamesi 20 - M2 cetveli 21 - Harç Tablosu 22 - Kazı dolgu hesabı ve hafriyat taahhütnamesi |
30 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
7 | Yeni Yapı Ruhsatı (4708 Sayılı Yapı Denetim Kanunu Kapsamına Giren Yapılar İçin) |
1 - Dilekçe 2 - Yapı Sahibi Kimlik ve İkematgahları 3 - Tapu (Güncel) 4 - İmar Durum Belgesi 5 - Yol Kotu Tutanağı (Plankote) 6 - Lihkab (Aplikasyon Krokisi) 7 - Konya Büyükşehir Belediyesinden alınmış Numarataj evrağı (Yapı ruhsatı için) 8 - Belediye Tarafından Onaylanmış Mimari Proje 9 - Belediye Tarafından Onaylanmış Statik Proje ve Hesapları 10 - Belediye Tarafından Onaylanmış Mekanik Tesisat Projesi 11 - Belediye Tarafından Onaylanmış Elektrik- Telekominikasyon Projesi 12 - Belediye Tarafından Onaylanmış Aplikasyon Projesi 13 - Proje Müelliflik Taahütnameleri 14 - Proje Müelliflik imza sirküleri 15 - Proje Müellifleri büro tescil belgeleri 16 - Gerekiyorsa Yapı Sahipleri tarafından verilen Vekaletler 17 - Plan notu varsa Noterden Yıkım Taahhütnameleri 18 - Bina yüksekliği 51 m'yi aşıyor ise ÇED raporu (ÇED mevzuatına göre gerekli ise) 19 - m2 cetveli (harç hesabına esas) 20 - Proje Kontrol Formları 21 - Zemin Etüd Raporu 22 - Müteahhitlik Yetki Belgesi (Çevre ve Şehircilik Müd.'den) 23 - Müteahhidin Ticaret Odası Kayıt Sureti 24 - Müteahhidin Vergi Levhası 25 - Müteahhidin İmza Sirküleri 26 - Noter onaylı yapı müteahhitlik sözleşmesi (Yapı sahibinin Müteahhitliği üstlenmediğinde) 27 - Şantiye şefliği Taahhütnamesi 28 - Şantiye şefliği Sözleşmesi 29 - Şantiye Şefinin İkametgah Belgesi 30 - Şantiye Şefinin İmza Beyannamesi 31 - Yapı Denetim İzin Belgesi 32 - Yapıya ilişkin bilgi formu (YİBF) 33 - Yapı denetim hizmet sözleşmesi 34 - Yapı denetim taahhütnamesi 35 - Yapı denetim hizmet bedeli makbuzu 36 - Damga Vergisi Makbuzu veya Defter Fotokopisi 37 - Yapı Denetim Firması İmza Sirküleri 38 - Bina inşaat, Hafriyat, Proje Tasdik (gerekiyorsa Otopark) Harç Makbuzları 39 - Kazı dolgu hesabı ve hafriyat taahhütnamesi 40 - onaylı yapı aplikasyon projesi 41 - parsel temiz fotoğrafı - Parsel içinde ve dışında kalan yapı varsa ruhsat alınmadan yıkılmalıdır. 42 - Akustik Rapor veya Proje 43 - Asansör avan projesi( asansör varsa) 44 - peyzaj projesi( daire sayısı 75i aşan binalarda, ticari bina, umumi bina, yapı taban alanı dışındaki parsel alanı 5000 m2'yi aşan parsellerde peyzaj projesi istenir. 45 - EKB ön hesap sonuç raporu 46 - Riskli yapının/ yapıların bulunduğu parsellerde gerçek ve özel hukuk tüzel kişilerince uygulamada bulunuluyor ise, yapım işini üstlenen yapı müteahhitince yapı ruhsatı alınmadan önce yapı yaklaşık maliyet bedelinin %10'u kadar teminatın idareye verilmesi mecburdur. 47 - Harç tablosu |
30 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
8 | Yenileme, Yeniden, Tadilat Ruhsatı (4708 Sayılı Yapı Denetim Kanunu Kapsamına Girmeyen Yapılar İçin) |
1 - Dilekçe (Tadilatın konusunu maddeler halinde açıklayan) 2 - Tapu (Güncel) 3 - İmar Durum Belgesi (Ruhsat süresi dolmuş ise) 4 - Eski yapı ruhsat(lar)ının fotokopileri 5 - Bir önceki ruhsat Ağustos 2007'den önce alınmış ise Numarataj belgesi 6 - Tadilatın konusuna göre gerekiyorsa Mimari Proje 7 - Tadilatın konusuna göre gerekiyorsa Statik Proje ve Hesapları 8 - Tadilatın konusuna göre gerekiyorsa Mekanik Tesisat Projesi 9 - Tadilatın konusuna göre gerekiyorsa Elektrik- Telekominikasyon Projesi 10 - Proje Müelliflik Taahhütnameleri 11 - Fenni Mesuliyet süreleri dolmuş ise Fenni Mesuliyet Taahhütnameleri 12 - Tadilatın ortak mekanlarda yapılması halinde tüm maliklerden Muvafakatname 13 - Tadilatın konusuna göre gerekli Bina inşaat, Hafriyat, Proje Tasdik, Otopark Harç Makbuzları 14 - Alanlarda değişiklik varsa m2 cetveli 15 - Yapı Müteahhitlik Sözleşmesinin süresi dolmuş ise yeni sözleşme 16 - Gerekiyorsa yapı tetil zaptı |
30 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
9 | Yenileme, Yeniden, Tadilat Ruhsatı (4708 Sayılı Yapı Denetim Kanunu Kapsamına Giren Yapılar İçin) |
1 - Dilekçe (YDS'ndeki değişikliklerin yapılması talebi dahil) 2 - Tapu (Güncel) 3 - İmar Durum Belgesi 4 - Tadilatın konusuna göre gerekiyorsa Mimari Proje 5 - Tadilatın konusuna göre gerekiyorsa Statik Proje ve Hesapları 6 - Tadilatın konusuna göre gerekiyorsa Mekanik Tesisat Projesi 7 - Tadilatın konusuna göre gerekiyorsa Elektrik- Telekominikasyon Projesi 8 - Proje Müelliflik Taahhütnamesi 9 - Alanlarda değişiklik varsa m2 cetveli 10 - Tadilat Proje Kontrol Formları 11 - Alan artışı varsa Noter onaylı yapı müteahhitlik sözleşmesi 12 - Yapı Müteahhitlik Sözleşmesinin süresi dolmuş ise yeni sözleşme 13 - Alan artışı varsa Şantiye şefliği Taahhütnamesi 14 - Yapıya ilişkin bilgi formu (YİBF) 15 - Yapı denetim hizmet sözleşmesi 16 - Yapı denetim taahhütnamesi 17 - İlave Yapı denetim hizmet bedeli makbuzu (Alan atışı varsa) 18 - İlave Damga Vergisi Makbuzu veya Defter Fotokopisi (Alan atışı varsa) 19 - Tadilatın konusuna göre gerekli Bina inşaat, Hafriyat, Proje Tasdik, Otopark Harç Makbuzları 20 - İlave Damga Vergisi Makbuzu veya Defter Fotokopisi (Alan atışı varsa) 21 - Seviye tespit tutanağı ( Y.D.K. İmzalı) 22 - Seviye için fotoğraf |
30 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
10 | 1 Nolu Hakediş (%0-10) |
1 - Hakediş talep dilekçesi 2 - 1 Nolu Hakediş Raporu (Islak imzalı) 3 - Güncel YİBF belgesi (dilekçenin belediyeye giriş tarihinde 15 günü geçmemiş olmalı) 4 - Yapı Denetim Firması Personel bildirgesi 5 - Hakediş bedeli kadar fatura (yibf, pafta, ada, parsel mal sahibi ismi yazılacak) 6 - Yapı denetim hesabına yatan hizmet bedelinin banka makbuzu aslı (yibf,pafta,ada,mal sahibi ismi yazılacak) 7 - Damga vergisi makbuzu veya takip defteri (makbuz ise aslı; defter fotokopisi ise yapı denetim tarafından kaşeli ve ıslak imzalı) 8 - YDK banka iban numarası (banka hesap numarası değişmiş ise) 9 - Yapı denetim hizmet sözleşmesi fotokopisi 10 - Yapı Ruhsat Fotokopisi 11 - İşyeri teslim dilekçesi 12 - İşyeri Teslim tutanağı |
5 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
11 | 2 Nolu Hakediş (%10-20) |
1 - Hakediş talep dilekçesi 2 - 2 Nolu Hakediş Raporu (Islak imzalı) 3 - İnşaat seviye fotoğrafları (renkli) 4 - İnşaat seviye tespit tutanağı 5 - Güncel YİBF belgesi (dilekçenin belediyeye giriş tarihinde 15 günü geçmemiş olmalı) 6 - Yapı Denetim Firması Personel bildirgesi 7 - Hakediş bedeli kadar fatura (yibf, pafta, ada, parsel mal sahibi ismi yazılacak) 8 - Varsa müteakip yapı denetim hesabına yatan hizmet bedelinin banka makbuzu aslı (yibf,pafta,ada,mal sahibi ismi yazılacak) 9 - Hakediş para icmal tablosu 10 - Laboratuvar faturası aslı (yibf, ada, parsel mal sahibi ismi yazılacak) 11 - Temel Kalıp ve donatı kontrol tutanağı 12 - Temel Beton döküm kontrol tutanağı 13 - Temel Beton numune alma tutanağı (her 100 m3 için) 14 - Temel Beton basınç deneyi sonucu (28 günlük) 15 - Demir numunesi alma tutanağı (her 30 tonda ve her sevkiyatta) 16 - Demir numunesi çekme deney raporu (her 30 tonda ve her sevkiyatta) 17 - Statik program demir ve beton metrajı 18 - Temel topraklaması kontrol tutanağı /elk. tesisatı imzalı 19 - Elektrik tesisatçı Ustalık Belgesi 20 - Temel aplikasyon tutanağı 21 - İşyeri teslim tutanağı 22 - YDK banka iban numarası (banka hesap numarası değişmiş ise) 23 - Labarotuvar hakediş talep dilekçesi 24 - Temel topraklama imalat fotoğrafları 25 - Varsa damga vergisi ödeme makbuzları |
5 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
12 | 3 Nolu Hakediş (%20-60) |
1 - Hakediş talep dilekçesi 2 - 3 Nolu Hakediş Raporu (Islak imzalı) 3 - İnşaat seviye fotoğrafları (renkli) 4 - İnşaat seviye tespit tutanağı 5 - Güncel YİBF belgesi (dilekçenin belediyeye giriş tarihinde 15 günü geçmemiş olmalı) 6 - Yapı Denetim Firması Personel bildirgesi 7 - Hakediş bedeli kadar fatura (yibf, pafta, ada, parsel mal sahibi ismi yazılacak) 8 - Varsa müteakip yapı denetim hesabına yatan hizmet bedelinin banka makbuzu aslı (yibf,pafta,ada,mal sahibi ismi yazılacak) 9 - Hakediş para icmal tablosu 10 - Laboratuvar faturası aslı (yibf, ada, parsel mal sahibi ismi yazılacak) 11 - Kalıp ve donatı kontrol tutanağı 12 - Beton döküm kontrol tutanağı 13 - Beton numune alma tutanağı (her 100 m3 için) 14 - Beton basınç deneyi sonucu (28 günlük) 15 - Demir numunesi alma tutanağı (her 30 tonda ve her sevkiyatta) 16 - Demir numunesi çekme deney raporu (her 30 tonda ve her sevkiyatta) 17 - Statik program demir ve beton metrajı 18 - Taşıyıcı sistem yığma ise her kat için 1 adet tuğla basınç deneyi raporu 19 - Taşıyıcı sistem çelik veya prefabrik ise imalat ve montaj tutanakları 20 - Subasman tutanağı, (Selçuklu Belediyesi dosyalarında bunun yerine zemin aplikasyon vizesi yapılmış ruhsat fotokopisi olacaktır) 21 - 2012 ruhsatlı yapılarda kalıbcı ve demirci taşeronu imzalı yapı imalat tutanağı 22 - Kalıpcı ustalık belgesi fotokopisi, demirci ustalık belgesi fotokopisi 23 - YDK banka iban numarası (banka hesap numarası değişmiş ise) 24 - Labarotuvar hakediş talep dilekçesi 25 - Varsa damga vergisi ödeme makbuzları |
5 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
13 | 4 Nolu Hakediş (%60-80) |
1 - Hakediş talep dilekçesi 2 - 4 Nolu Hakediş Raporu 3 - İnşaat seviye fotoğrafları (renkli) 4 - İnşaat seviye tespit tutanağı 5 - Güncel YİBF belgesi (dilekçenin belediyeye giriş tarihinde 15 günü geçmemiş olmalı) 6 - Yapı Denetim Firması Personel bildirgesi 7 - Hakediş bedeli kadar fatura (yibf, pafta, ada, parsel mal sahibi ismi yazılacak) 8 - Varsa müteakip yapı denetim hesabına yatan hizmet bedelinin banka makbuzu aslı (yibf,pafta,ada,mal sahibi ismi yazılacak) 9 - Hakediş para icmal tablosu 10 - Her kat için dış duvar, iç duvar, baca kontrol tutanağı (taş.sis.yığma ise tutanaklarda denetçi inşaat mühendisinin de imzası olacak) 11 - Su yalıtım kontrol tutanağı (çatı ve bodrum) 12 - Temiz su tesisatı hidrolik basınç testi kontrol tutanağı 13 - Pis su tesisatı sızdırmazlık testi kontrol tutanağı 14 - Varsa yangın tesisatı test ve kontrol tutanağı 15 - Yapının sıvaya hazır hale geldiğini belirten tutanak (Sıvaya hazır tutanağı bütün denetçilerin imzaladığı tutanak) 16 - Çatı Örtüsü ve Konstrüksiyon Kontrol Tutanağı 17 - Hakediş seviyesini ve detayları gösteren fotoğraflar (firma kaşeli ve uygulama denetçisi imzalı) 18 - Elektrik tesisatı duvar boruları kontrol tutanağı 19 - YDK banka iban numarası (banka hesap numarası değişmiş ise) 20 - Duvarcı ustalık belgesi 21 - Dış cephe iş iskelesi imalat kontrol tutanağı 22 - Denetçi vizeli ruhsat fotokopisi 23 - Varsa damga vergisi ödeme makbuzları |
5 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
14 | 5 Nolu Hakediş (%80-95) |
1 - Hakediş talep dilekçesi 2 - 5 Nolu Hakediş Raporu 3 - İnşaat seviye fotoğrafları (renkli) 4 - İnşaat seviye tespit tutanağı 5 - Güncel YİBF belgesi (dilekçenin belediyeye giriş tarihinde 15 günü geçmemiş olmalı) 6 - Yapı Denetim Firması Personel bildirgesi 7 - Hakediş bedeli kadar fatura (yibf, pafta, ada, parsel mal sahibi ismi yazılacak) 8 - Hakediş para icmal tablosu 9 - Elektrik kablo çekimi, tali pano ve ana pano kontrol tutanağı 10 - Elektrik montaj kontrol tutanağı 11 - Mekanik tesisat montaj kontrol tutanağı 12 - Varsa asansör kontrol tutanağı (ustalık belgesi fotokopisi) 13 - Isı yalıtım tutanağı 14 - İnşaatta kullanılan malzemelerin listesinin bulunduğu tutanak (her mühendis kendi alanında kullanılan malzemelerin ana kalemlerin listesini forma yazıp imzalayacak) 15 - Varsa yapı sığınak raporu 16 - İskan taahhütnamesinin fotokopisi (aslı iskan birimine verilecek) 17 - Ruhsat arkası vizeleri yapılacak. (yapı den. firması yetkilisin Kaşesi, imzası (yetki belgesi gösterilecek) Vizeli ruhsat fotokopisi hak ediş dosyasına takılacak) 18 - YDK banka iban numarası (banka hesap numarası değişmiş ise) 19 - İmalat tutanağı ve Ustalık belgeleri 20 - Elektrik tesisat kontrol tutanağı 21 - Mekanik tesisat kontrol tutanağı 22 - Varsa damga vergisi ödeme makbuzları |
5 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
15 | 6 Nolu Hakediş (%95-100) |
1 - Hakediş talep dilekçesi 2 - 6 Nolu Hakediş Raporu 3 - Güncel YİBF belgesi (dilekçenin belediyeye giriş tarihinde 15 günü geçmemiş olmalı) 4 - Yapı Denetim Firması Personel bildirgesi 5 - Hakediş bedeli kadar fatura (yibf, pafta, ada, parsel mal sahibi ismi yazılacak) 6 - Hakediş para icmal tablosu 7 - Varsa müteakip Yapı denetim hesabına yatan hizmet bedelinin banka makbuzu aslı (yibf, ada, parsel, mal sahibi ismi yazılacak) 8 - İş Bitirme Tutanağı (3 nüsha) 9 - Yapı denetim sertifikası 10 - YDK banka iban numarası (banka hesap numarası değişmiş ise) 11 - Yapı denetim hesabına yatan hizmet bedelinin banka makbuzu aslı (yibf,pafta,ada,mal sahibi ismi yazılacak) 12 - Varsa damga vergisi ödeme makbuzları |
5 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
16 | Yapı Kullanma İzin Belgesi (4708 sayılı Yapı Denetim Kanunu Kapsamına girmeyen yapılar) |
1 - Dilekçe 2 - Beş yılı geçmemiş ve vizeleri yapılmış Yapı Ruhsatı aslı 3 - Fenni Mesullerce hazırlanmış Teknik Raporlar 4 - Konya Büyükşehir Belediyesinden alınmış Numarataj evrağı 5 - İnşaat Kontrol Tespit Tutanağı 6 - Vergi Dairesi tarafından düzenlenmiş Tapu Harcının ödendiğini gösterir belge 7 - S.G. Kurumundan alınan İnşaatın Prim Borcu olmadığına dair Yazının aslı 8 - Bina ve çevre temizlik kayıtlarının yapıldığını gösterir belge (Emlak Servisi) 9 - İskan Harcı ve Çöp Bidonu Ücretini Yatırılması 10 - Enerji Kimlik Belgesi (01.01.2011 tarihinden sonra yeni yapı ruhsatlı binalar için) 11 - Asansör bulunan binalardan Asansör Tescil Belgesi 12 - Onaylı Yapı Aplikasyon Projesi |
30 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
17 | Yapı Kullanma İzin Belgesi (4708 sayılı Yapı Denetim Kanunu Kapsamına giren yapılar) |
1 - Dilekçe 2 - İş Bitirme Tutanağı (3 nüsha) 3 - Yapı Ruhsatı (Yapı Denetim Firması tarafından Vize onaylı) 4 - Konya Büyükşehir Belediyesinden alınmış Numarataj evrağı 5 - Enerji Kimlik Belgesi (Düzenleyenin yetki belge fotokopisi) 6 - Teknik Uygunluk Raporu 7 - İskan Harcı ve Çöp Bidonu Ücretini Yatırılması 8 - Asansör bulunan binalardan Asansör Tescil Belgesi 9 - Kanal Bağlantı Tutanağı (KOSKİ) 10 - Bina Vaziyet Planı (Uygun aplike edildiğine dair) 11 - Bağımsız Bölüm Planı 12 - Bina Cephe Fotoğrafları 13 - Vergi Dairesi tarafından düzenlenmiş Tapu Harcının ödendiğini gösterir Belge 14 - S.G. Kurumundan alınan İnşaatın Prim Borcu olmadığına dair Yazının aslı 15 - Bina beyan kayıtlarının yapıldığını gösterir belge (Emlak Servisi) 16 - 800 m2 geçen binalarda Telekom Uygunluk Belgesi (her iki durumda gerekli) 17 - Onaylı Yapı Aplikasyon Projesi |
30 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
İNSAN KAYNAKLARI VE EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | İş Başvurusu |
1 - Dilekçe |
30 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
2 | Üniversite ve Lise Öğrencilerine Yönelik Staj Başvurusu |
1 - Öğrencinin Dilekçesi 2 - Başvuru Formu 3 - Okul "Staj Zorunluluk Belgesi |
30 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | Hizmet Belgesi Talebi |
1 - Dilekçe |
2 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
4 | Açıktan Atama |
1 - Dilekçe 2 - Diploma Fotokopisi 3 - 4 Adet Fotoğraf 4 - Nüfus Cüzdanı Fotokopisi 5 - Sağlık Raporu 6 - Aile Yardım Bildirimi (Evli olanlar için) 7 - Adli Sicil kaydı 8 - Mal Bildirimi 9 - Erkekler İçin Terhis Belgesi (Askerlik Yapmış ise) 10 - Personel özlük bilgileri formu |
30 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
5 | Nakil |
1 - Dilekçe |
30 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
6 | KPSS Puanına Göre ÖSYM'ce Yerleştirilen Memur Adaylarının Yapacağı İşlemler |
1 - Diploma Fotokopisi 2 - Sınav Sonuç Belgesi |
30 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
7 | Pasaport İşlemleri |
1 - Dilekçe |
2 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
İŞLETME VE İŞTİRAKLER MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Sosyal Tesisler ve Yüzme Havuzları Kayıt |
1 - Nüfus cüzdanı fotokopisi 2 - 2 adet fotoğraf 3 - Üye kayıt formu 4 - Sağlık beyanı |
15 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
2 | Nikah Salonu Kiralama |
1 - Salonu kiralayacak kişinin İsmi ve sicil nosu |
5 Dakika (Sicil Nosu varsa) |
||||||||||||||||||||||||||||
3 | Emekli Lokalleri Hizmeti |
1 - Emekli olduğunu belirten belge |
5 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
4 | Konya Tropikal Kelebek Bahçesinin Gezdirilmesi |
1 - Gişeden giriş biletinin alınması |
15 Dakika (Gişeden bileti aldıktan sonra) |
||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
KENT TARİHİ VE TANITIMI MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Hizmet Alımı, Mal Alımı ve Yapım İşleri (Hakediş, Geçici ve Kesin Kabul Dilekçeleri) |
1 - Dilekçe |
30 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
2 | Vatandaş Talepleri |
1 - Dilekçe-Mail |
15 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
3 | Muhtarlık Talepleri |
1 - Dilekçe-Mail |
15 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
4 | Kurum İçi Talepler |
1 - Dilekçe-Mail |
5 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
5 | Kurum Dışı Talepler |
1 - Dilekçe-Mail |
15 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
6 | Yüklenicinin Muhtelif Talepleri |
1 - Dilekçe-Mail |
15 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
KENTSEL TASARIM MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | 4735 Sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu Kapsamındaki Yapım İşleri (Hak ediş, Geçici ve Kesin Kabul Dilekçeleri) |
1 - Dilekçe |
30 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
KÜLTÜR İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Kütüphane Üyeliği |
1 - Nüfus Cüzdanı |
10 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
2 | Kültürel Yayın Edinme Talebi |
1 - Müracaat Formu, Dekont |
10 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | Kütüphaneden Ödünç Kitap Alışverişi |
1 - Müracaat Formu, Kütüphane Üyelik Kartı |
10 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
4 | İş Bitirme Belgesi Talep |
1 - Müracaat Formu 2 - Dekont |
30 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Emlak Vergisi Beyanı |
1 - Tapu Fotokopisi 2 - T.C.Kimlik Numarası 3 - Tüzel kişiler için Vergi Levhası Fotokopisi 4 - İskan Ruhsatı (Varsa) 5 - Emlak Vergisi Bildirim Formu 6 - Kişinin Vefat Etmesi Durumunda Veraset İlamı |
15 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
2 | Çevre Temizlik Vergisi Beyanı |
1 - T.C.Kimlik Numarası 2 - Ç.T.V. Bildirim Formu |
5 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | İlan Reklam Vergisi Beyanı |
1 - T.C.Kimlik Numarası 2 - İ.R.V. Bildirim Formu |
5 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
4 | Eğlence Vergisi Beyanı |
1 - T.C.Kimlik Numarası 2 - Vergi Levhası Fotokopisi 3 - Kira Kontratı / Sözleşme 4 - Eğlence Vergisi Bildirim Formu 5 - Dilekçe (Yapılan İşe Göre) |
15 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
5 | Emlak Rayiç Değeri - Borcu Yoktur Belgesi |
1 - Tapu Fotokopisi 2 - T.C.Kimlik Numarası |
2 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
6 | Kiralama Başvurusu |
1 - Dilekçe 2 - Kimlik Fotokopisi ve Nüfus Kayıt Örneği 3 - İkametgah Belgesi 4 - Tebligat için Adres Beyanı 5 - İlgili Oda Kaydı 6 - Geçici Teminat Mektubu 7 - Belediyemizden Borcu Yoktur Yazısı 8 - İmza Sirküsü ve Beyanı |
15 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
7 | Kiralama İşlemi |
1 - Kesin Teminat Mektubu 2 - Kira Kontratı Noter Onaylı 3 - Kira Tahakkuk ve Tahsilatı |
15 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
8 | Kiralama Devir İşlemi |
1 - Devir Eden ve Devir Alan Dilekçesi 2 - Kira Kontratı Noter Onaylı 3 - Kesin Teminat Mektubu 4 - Kira Tahakkuk ve Tahsilatı |
15 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
9 | Teminat İadesi |
1 - İlgili Birim Yazısı 2 - Kişi ise Kimlik Fotokopisi 3 - Kurum ise Vekalet, Vekili, İmza Sirküsü, Kimlik Fotokopisi, Kaşe 4 - Banka İban Numarası |
5 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
10 | Para İadesi |
1 - İlgili Birim Yazısı 2 - Makbuzun Aslı 3 - Kişi ise Kimlik Fotokopisi 4 - Kurum ise Vekalet, Vekili, İmza Sirküsü, Kimlik Fotokopisi, Kaşe 5 - Banka İban Numarası |
5 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
11 | Firma / Ödeme Hak ediş |
1 - İlgili Birim Ödeme Emri Belgesi 2 - Şirket ise Yetki Belgesi 3 - İmza Sirküsü 4 - Kimlik Fotokopisi Yetkili Kişinin 5 - Vergi Dairesi ve S.G.K.dan Borcu Yoktur Yazıları 6 - Firma Kaşesi 7 - Banka İban Numarası |
15 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
12 | Vezne Tahsilat İşlemleri |
1 - T.C. Kimlik Numarası - Mükellef Sicil Numarası |
2 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
MUHTARLIK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Muhtarlık İşlemleri |
1 - Dilekçe, Telefon, Mail, MBS (Muhtarlık Bilgi Sistemi) |
15 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
ÖZEL KALEM MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Şikayet, İstek ve Taleplerin Değerlendirilmesi |
1 - Sözlü ve Yazılı Başvuru (İletişim, Kimlik Bilgileri ve Başvuru Konusu İstenmektedir) |
1 Hafta (Gelen Talepler ilgili birimlere yönlendirilir ve sonucu başvuru sahibine bildirilir) |
||||||||||||||||||||||||||||
2 | Başkana Mesaj Formu ve Mail Yoluyla Gelen Şikayet, İstek ve Taleplerin Değerlendirilmesi |
1 - Başkana Mesaj Formu veya Mail Yoluyla Başvuru (İletişim, Kimlik Bilgileri ve Başvuru Konusu İstenmektedir) |
1 Hafta (Gelen Talepler ilgili birimlere yönlendirilir ve sonucu başvuru sahibine bildirilir) |
||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4982 Sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu Kapsamında Yapılan Müracaatlar |
1 - Yazılı Başvuru (Başvuru sahibinin adı ve soyadı, imzası, oturma yeri veya iş adresini içeren dilekçeyle; tüzel kişiler tarafından yapılacak başvurularda ise tüzel kişinin unvanı ve adresi ile yetkili kişinin imzasını ve yetki belgesini içeren dilekçeyle yapılır.) |
15 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
4 | Randevu Talepleri |
1 - İletişim ve Kimlik Bilgileri 2 - Randevu Konusu (Başvurular sekreterya tarafından alınır, talep eden kişilerin kimlik ve iletişim bilgileri ve randevu konusu istenir) |
15 Gün (Haftalık ve Aylık Programlar Doğrultusunda Tamamlanır) |
||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
PARK VE BAHÇELER MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Kent parkları, Mahalle parkları, çocuk bahçeleri, spor alanları planlaması (yıllık faaliyet programı dahilinde) |
1 - Dilekçe, Beyaz masa ( Adres ve telefon belirtilmiş) |
45 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
2 | Zirai ve bitkisel ilaçlama |
1 - Dilekçe, Beyaz masa ( Adres ve telefon belirtilmiş) |
30 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | Cami , Okul ve Resmi kurum çevre düzenleme ve bakım talebi |
1 - Dilekçe veya resmi yazı |
45 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
4 | Ağaçlandırma faaliyetleri (İlkbahar ve sonbahar dönemleri) |
1 - Dilekçe, beyaz masa veya resmi yazı |
60 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
5 | Ağaç budaması ve kesim talebi (Sonbahar - kış) |
1 - Dilekçe, beyaz masa veya resmi yazı |
45 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
6 | Gübreleme talebi ( Sonbahar - kış) |
1 - Dilekçe, beyaz masa veya resmi yazı |
30 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
7 | Marangozhane Kent Mobilyaları talebi |
1 - Dilekçe, beyaz masa veya resmi yazı |
7 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
8 | Park bakım talebi(Sulama, çim biçimi, yabancı ot temizliği ve genel temizlik vb.) |
1 - Dilekçe, Beyaz masa ( Adres ve telefon belirtilmiş) |
45 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
9 | Muhtelif istek ve şikayet |
1 - Dilekçe, beyaz masa veya resmi yazı |
30 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
PLAN VE PROJE MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | İmar Durum Belgesi (Çap) |
1 - Dilekçe, Beyaz masa ( Adres ve telefon belirtilmiş) 2 - Tapu Fotokopisi 3 - Harç Makbuzu |
2 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
2 | Uygulama İmar Planı ve Değişikliği |
1 - Dilekçe 2 - Talep Sahibinin İmza Beyannamesi 3 - İmar Durum Belgesi 4 - Tapu Fotokopisi ve Güncel Tapu Kaydı 5 - İmar Planı Mevcut Durumu 6 - İmar Planı Değişikliği ve Açıklama Raporu 7 - Halihazır Harita 8 - Fotoğraflar ve Uydu Fotoğrafı 9 - Kurum Görüşleri 10 - A Grubu Şehir Plancısı Yeterlilik Karnesi ve İmza Beyannamesi |
100 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | İmar Durumu Sorgulama |
1 - Tapu Fotokopisi |
5 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
4 | Taşınmaza Ait Bilgi Belge Talebi |
1 - Tapu Fotokopisi |
10 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
RUHSAT VE DENETİM MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Sıhhi Müessese Ruhsatı |
1 - Başvuru Beyan Formu (Belediyemizden temin edilecektir) 2 - Vergi levhası (Şube ise yoklama tutanağı) 3 - İtfaiye Raporu (Büyükşehir Bld.İtfaiye Daire Başkanlığından) 4 - TSE’li 6 Kg'lık Yangın Tüpü faturası 5 - Oda Kayıt Belgesi 6 - Sicil Tasdiknamesi 7 - Şirketlerden İmza Sirküsü 8 - Ustalık Belgesi 9 - Kira Kontratı 10 - Tapu Fotokopisi 11 - Yapı Kullanma İzin belgesi 12 - Taşınmaz Yetki Belgesi 13 - Adres Tespit Yazısı (Büyükşehir Belediyesinden) 14 - Çevre Temizlik Makbuzu (Belediyemizden) 15 - Yiyecek hazırlama ve pişirme yapan yerlerden İlaçlama Belgesi 16 - Ukome Görüşü (Büyükşehir Bld. ile resmi yazışma) 17 - Sulu filtre Faturası(Fırın faaliyetinde bulunanlardan) 18 - Farklı Kuruma Bağlı olan yerlerden alınacak izin belgesi 19 - Tabela İzin Belgesi (Belediyemizden) 20 - Ruhsat Harcının yatırılması NOT: Faaliyetin niteliğine göre gerekli belge var ise ayrıca istenecektir. |
Gün içinde |
||||||||||||||||||||||||||||
2 | Gayri Sıhhi Müesseseler (2. ve 3. Sınıflar) |
1 - Başvuru Beyan Formu (Belediyemizden temin edilecektir) 2 - Vergi levhası (Şube ise yoklama tutanağı) 3 - İtfaiye Raporu (Büyükşehir Bld.İtfaiye Daire Başkanlığından) 4 - TSE’li 6 Kg'lık Yangın Tüpü faturası 5 - Oda Kayıt Belgesi 6 - Sicil Tasdiknamesi 7 - Şirketlerden İmza Sirküsü 8 - Ustalık Belgesi 9 - Kira Kontratı 10 - Tapu Fotokopisi 11 - Yapı Kullanma İzin belgesi 12 - Adres Tespit Yazısı (Büyükşehir Belediyesinden) 13 - Çevre Temizlik Makbuzu (Belediyemizden) 14 - Tabela İzin Belgesi (Belediyemizden) 15 - Yiyecek hazırlama ve pişirme yapan yerlerden İlaçlama Belgesi 16 - Sulu filtre Faturası(Fırın faaliyetinde bulunanlardan) 17 - Ukome Görüşü (Büyükşehir Bld. ile resmi yazışma) 18 - Çevre izni (İl Çevre Müdürlüğü'nden) 19 - Çed Raporu (İl Çevre Müdürlüğü'nden) 20 - Kapasite raporu 21 - Tehlikeli Madde Mali Sorumluluk Sigortası 22 - Farklı Kuruma Bağlı olan yerlerden alınacak izin belgesi 23 - İmar Mevzuatı açısından gerekli araştırma 24 - Sorumlu Müdür Sözleşmesi 25 - Ruhsat Harcının yatırılması NOT: Faaliyetin niteliğine göre gerekli belge var ise ayrıca istenecektir. |
Yasal süre 5 İş günü olup imar araştırması ve ön incelemeden sonra evraklarda eksiklik yok İse ayni gün içerisinde verilmektedir. | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | Umuma Açık İstirahat ve Eğlence Yerleri |
1 - Başvuru Beyan Formu (Belediyemizden temin edilecektir) 2 - Vergi levhası (Şube ise yoklama tutanağı) 3 - İtfaiye Raporu (Büyükşehir Bld.İtfaiye Daire Başkanlığından) 4 - TSE’li 6 Kg'lık Yangın Tüpü faturası 5 - Oda Kayıt Belgesi 6 - Sicil Tasdiknamesi 7 - Şirketlerden İmza Sirküsü ve Mesul Md. Sözleşmesi 8 - Ustalık Belgesi 9 - Bilgisayar İşletmen Sertifikası 10 - Kira Kontratı 11 - Tapu Fotokopisi 12 - Yapı Kullanma İzin belgesi 13 - Adres Tespit Yazısı (Büyükşehir Belediyesinden) 14 - Çevre Temizlik Makbuzu (Belediyemizden) 15 - Yiyecek hazırlama ve pişirme yapan yerlerden İlaçlama Belgesi 16 -Yönetim Planı 17 - Kat malikleri Muaffakatı 18 - Adli sicil raporu 19 - Kimlik Fotokopisi 20 - İmar Mevzuatı açısından gerekli araştırma 21 - Kolluk kuvveti ile resmi yazışma 22 - Mesafe Uygunluğunun tespiti 23 - Ukome Görüşü (Büyükşehir Bld. ile resmi yazışma) 24 - Tabela İzin Belgesi (Belediyemizden) 25 - Ruhsat Harcının yatırılması NOT: Faaliyetin niteliğine göre gerekli belge var ise ayrıca istenecektir. |
Yasal süre 1 ay olup resmi yazişmalar ve tüm evraklar 30 gün İçİnde eksiksiz tamamlandıktan sonra aynı gün içinde işlem yapılmaktadır. | ||||||||||||||||||||||||||||
4 | Canlı Müzik İzini |
1 - Dilekçe 2 - İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatı Fotokopisi 3 - Gürültü Ölçüm Raporu (Alınan rapor, Belediyemizde ki yetkili Çevre Mühendisince onaylanacaktır) 4 - Canlı Müzik İzin Harcı |
Gün içinde | ||||||||||||||||||||||||||||
5 | Ölçü Ayar İşleri |
1 - Başvuru Beyan Formu 2 - Ölçü Aletleri Muayene Harcı |
Randevu Günü | ||||||||||||||||||||||||||||
6 | Tütün ve Alkol Piyasası Düzenleme Kurumu İzni, Ön Araştırma Onayı (TAPDK İzni) |
1 - Dilekçe ve harcın yatırılması 2 - Kolluk kuvvetiyle resmi yazışma 3 - Mesafe Uygunluğunun tespiti |
Resmi yazışma ve mesafe ölçümü tamamlanması ile aynı gün içerisinde işlem yapılmaktadır. | ||||||||||||||||||||||||||||
7 | Nargile Uygunluk Yazısı |
1 - Dilekçe ve harcın yatırılması 2 - Mesafe Uygunluğunun tespiti 3 - Kat malikleri Muaffakatı veya İmar Müdürlüğünden Estetik Kurulu Kararı 4 - Kira kontratı |
Gün içinde | ||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
SAĞLIK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Poliklinik Hizmetleri |
1 - TC No |
1 Saat |
||||||||||||||||||||||||||||
2 | Açık Alan İlaçlama |
1 - Dilekçe,Telefon veya e-posta |
1 Hafta |
||||||||||||||||||||||||||||
3 | Başıboş hayvan işlemleri |
1 - Dilekçe,Telefon veya e-posta |
3 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
4 | Köpek,kedi vb. Isırık Vakaları |
1 - Sağlık kuruluşu veya Emniyet yazısı |
10 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
SOSYAL DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Evde Yaşlı Bakım |
1 - Başvuru Formu |
1 Ay |
||||||||||||||||||||||||||||
2 | Sosyal Destek Kartı |
1 - Başvuru Formu |
15 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
3 | Engelli Aracı |
1 - Telefonla Randevu |
1 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
4 | Kanserli Hasta Aracı |
1 - Telefonla Randevu |
1 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
5 | Hasta Nakil Ambulansı |
1 - Telefonla Randevu |
1 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
6 | Umut Evi |
1 - Telefonla Randevu |
10 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
7 | Asker Aile Maaşı |
1 - Başvuru Formu |
10 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
8 | Akülü Engelli Aracı Bakım ve Onarımı |
1 - Başvuru Formu |
10 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
9 | Eşya Yardımı |
1 - Başvuru Formu |
1 Ay |
||||||||||||||||||||||||||||
10 | Çölyak Hastaları Glütensiz Gıda Yardımı |
1 - Başvuru Formu 2 - Rapor |
10 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
11 | Fenilketonüri Hastaları için Gıda Yardımı |
1 - Başvuru Formu 2 - Rapor |
1 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
12 | Kira yardımı |
1 - Başvuru Formu |
1 Ay |
||||||||||||||||||||||||||||
13 | Süt Yardımı |
1 - Başvuru Formu |
10 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
14 | Taziye Çadırı |
1 - Telefonla Randevu |
1 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
SPOR İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Spor Okulu |
1 - İnternetten Ön kayıt Yapılması 2 - Uluslararası Spor Salonunda Kesin Kayıt Yapılması (Nüfus Cüzdanı Fotokopisi, Fotoğraf) |
15 Dakika |
||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
TESİSLER MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Müdürlüğümüz Sorumluluğunda Bulunan Halkın Müşterek Kullandığı Alanların Bakım ve Onarımları |
1 - Dilekçe, e-posta |
3 Ay |
||||||||||||||||||||||||||||
2 | Dernek, Birlik, Kurum, Kuruluş vb. Bakım ve Onarımları |
1 - Dilekçe, e-posta |
6 Ay |
||||||||||||||||||||||||||||
3 | Park Aydınlatması (İhale ile Komple ışıklandırma) |
1 - Dilekçe, e-posta |
6 Ay |
||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
YAPI KONTROL MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Ruhsat ve Eklerine Aykırı İmalatlarla İlgili Şikayetler (3194 Sayılı İmar Kanunu’nun 32. Maddesi) |
1 - Konuya İlişkin Sunulacak Resmi Yazı 2 - Dilekçe ve Ekleri |
2 Ay | ||||||||||||||||||||||||||||
2 | Kaçak Yapılarla İlgili Şikayetler(3194 Sayılı İmar Kanunu’nun 32. Maddesi) |
1 - Konuya İlişkin Sunulacak Resmi Yazı 2 - E-Posta 3 - Dilekçe ve Ekleri |
2 Ay | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | Kaçak Yapılarla İlgili Şikayetler(775 Sayılı Gecekondu Kanunu’nun 18. Maddesi) |
1 - Konuya İlişkin Sunulacak Resmi Yazı 2 - E-Posta 3 - Dilekçe ve Ekleri |
1 Ay | ||||||||||||||||||||||||||||
4 | İnşaat, Tamirat ve Bahçe Tanzimi İle İlgili Tedbirler ve Mükellefiyetlerle İlgili Şikayetler(3194 Sayılı İmar Kanunu’nun 34. Maddesi) |
1 - Konuya İlişkin Sunulacak Resmi Yazı 2 - E-Posta 3 - Dilekçe ve Ekleri |
1 Ay | ||||||||||||||||||||||||||||
5 | 6306 Sayılı Yasa Kapsamındaki İş ve İşlemler(6306 Sayılı Afet Riski Altındaki Alanların Dönüştürülmesi Hakkında Kanun) |
1 - Konuya İlişkin Sunulacak Resmi Yazı 2 - Dilekçe ve Ekleri |
4 Ay | ||||||||||||||||||||||||||||
6 | Kaçak Yapı Yıkım Programı ile İlgili İşlemler(3194 Sayılı İmar Kanunu’nun 32-34. Maddeleri, 775 Sayılı Gecekondu Kanunu’nun 18. Maddesi,6306 Sayılı Afet Riski Altındaki Alanların Dönüştürülmesi Hakkında Kanun) |
1 - Konuya İlişkin Sunulacak Resmi Yazı 2 - Dilekçe ve Ekleri |
4 Ay | ||||||||||||||||||||||||||||
7 | Yapı Kayıt Belgesi ile ilgili işlemler(3194 Sayılı İmar Kanunu’nun geçici 16. maddesi uyarınca Yapı Kayıt Belgesi verilmesine ilişkin usül ve esaslar) |
1 - Konuya İlişkin Sunulacak Resmi Yazı 2 - Dilekçe ve Ekleri |
1 Ay | ||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Meclis-Encümen ve Komisyon Kararı Talebi |
1 - Dilekçe 2 - Dekont |
30 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
ZABITA MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Vatandaştan Telefonla Gelen İstek ve Şikayetler |
1 - Şikayetçi Adı Soyadı 2 - Şikayetçi Telefonu 3 - Şikayetçi Adresi 4 - Şikayet edilen Adres 5 - Şikayet edilen konu |
5 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
2 | Vatandaştan Gelen Şikayet Dilekçeli Müracaatlarda |
1 - Dilekçe (Adı, Soyadı, T.C. Kimlik Nosu, Adresi, Telefon Nosu Olmalı) |
5 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | İlçemizde kurulan semt pazarlarında pazarcı esnafından istenilen belgeler |
1 - Dilekçe (Adı, Soyadı, T.C. Kimlik Nosu, Adresi, Telefon Nosu Olmalı) 2 - Nüfus Cüzdanı fotokopisi 3 - Adrese Dayalı Nüfus kayıt örneği 4 - Bulaşıcı hastalık olmadığına dair sağlık raporu 5 - İlgili meslek kuruluşundan üyeliğini gösteren belge 6 - Vergi mükellefi olduğuna dair belge |
5 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|